Marketingový outsourcing – marketing externou formou.
- Profesionalita a skúsenosti. Pri riešení marketingu s čo najväčším efektom. Vďaka pravidelným poradám má klient prehľad o činnosti a výsledkoch externého marketingového oddelenia. Výhoda širších kontaktov a vzťahov našej agentúry s médiami.
- Efektivita. Vaši interní zamestnanci nie sú nevyhnutne prinútení podávať permanentne maximálny výkon a pracovať s čo najvyššou efektivitou. Na rozdiel od toho, ak spolupracujete s našou agentúrou, dostávate plnú podporu od nášho tímu, ktorý je pripravený navrhnúť a čo najlepšierealizovať marketingovú stratégiu.
- Objektivita. Pri dlhodobom zaoberaní sa riešením marketingu často krát začnú vaši pracovníci vnímať problematiku subjektívne, čo znižuje efektivitu. Práca nášho týmu je rozmanitá, čím sa subjektívny pohľad eliminuje a zvyšuje efektivita. Našou úlohou je triezvo a zmysluplne identifikovať, rozvinúť a manažovať potenciál v súlade s marketingovou stratégiou a jej cieľmi, marketingovou pozíciou a rozpočtom.
- Zníženie nákladov. Využitím marketingového outsourcingu môže vaša spoločnosť znížiť svoje náklady na mzdy, odvody, benefity, kancelárske priestory, či technické zabezpečenie. Namiesto jedného pracovníka získate celý pracovný tím za cenu porovnateľných nákladov.
Marketingový audit
Máte marketingové oddelenie, alebo vyvíjate marketingové aktivity, ktoré neprinášajú to čo by ste očakávali? Ponúkame Vám marketingový audit, ktorý Vám pomôže určiť problémové oblasti vo Vašom firemnom marketingu.
Marketingový audit je určitá forma nezávislého skúmania marketingovej výkonnosti podniku, ktorej cieľom je určiť problémové oblasti a marketingové príležitosti a doporučiť plán opatrení k zlepšeniu marketingovej výkonnosti firmy.
Ponúkame Vám niekoľko typov marketingových auditov, ktoré sa odlišujú rozsahom i zameraním.